Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2012 09:50 - Мисли на известни музиканти.
Автор: unknown1 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1582 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 04.08.2012 10:14


Джон Майкъл Озбърн (John Michael Osbourne, р. 1948), известен в музикалните среди като Ози Озбърн (Ozzy Osbourne), е английски рок музикант, вокал на групата Блек Сабат.
  • От всички неща, които съм изгубил през живота си, най-много ми липсва акъла!
  • Мога откровено да кажа, че всички лоши неща, които са ми се случили са били директно свързани с дрога или алкохол. Все пак трезвен никога не бих уринирал на площада в девет часа сутринта, облечен в женска вечерна рокля.
  • Не мисля, че сме направили нещо впечатляващо. Спомням си, че просто си мислихме: „Хайде да напишем малко страшна музика.“ — по повод успеха на Black Sabbath
  • Трябваше ми доста вода, за да преглътна тази шибана глава на прилепа. Все още я чувствам заседнала в шибаното ми гърло, след всичките тези години. Хората от цял свят ми казват: „Ти си този дето убива животинки. Правиш ли го още? Всяка нощ ли го правиш?“ Това се случи само един шибан път, за Бога. — по повод инцидента с прилепа, хвърлен от публиката на концерт на Black Sabbath, чиято глава Ози отхапва, мислейки го за играчка
  • Не мога да правя любов със съпругата си. На антидепресанти съм. Взимам четири хапчета виагра и не действа - нищо не става! Ако спра антидепресантите, полудявам.

Джон Бон Джоуви (Jon Bon Jovi, р. 1962) е американски музикант, композитор, певец и актьор.

  • Този свят не ти дава нищо, което не може да си вземе обратно.

Боно, с истинско име Пол Дейвид Хюсън, е фронтменът на ирландската рок група U2.

  • Ако музиканти и активисти работят наистина заедно, ще можем да победим силите на икономиката и корпорациите.
  • Мечтай на глас!
  • Музиката може да променя света, защото може да променя хората.
  • Надявам се, че работата ми като активист ще бъде забравена. Защото се надявам, че тези проблеми ще изчезнат завинаги.
  • Разликата между поп и рок музиката е, че попът те кара да повярваш, че всичко е наред, а рокът - че нищо не е наред, но можеш да го поправиш
  • Това музиката е толкова необикновено нещо. С нея говорим с Господ, или пък изобщо не говорим с Него. Дори и ако не вярваме в Него. Тогава нека тя е език на душата. Ако повярваш, че отвъд плътта си имаш душа, която живее повече от тялото ти, ако наистина има душа, то тогава музиката е онова, което я пробужда. Моята определено я пробуди. И тогава започваш да разбираш и общуваш на друго ниво.

Терънс Майкъл Джоузеф „Гийзър“ Бътлър (Terence Michael Joseph "Geezer" Butler, р. 1949) е британски рок музикант, бас китарист на рок групата Black Sabbath.

  • Най-високата точка в кариерата ми беше записването на първия ни албум. Имахме да кажем нещо конкретно и си заслушаваше всичките усилия — защото всички казваха, че си губим времето. Казваха ни: „Вървете си намерете истинска работа“. Моите родители ме изхвърлиха. Но ние записахме албума и им отвърнахме: „Хей, вижте, направихме го“.
  • Правехме музика, която звукозаписните компании мразеха, а децата обичаха.


Майкъл Филип „Мик“ Джагър (Michael Phillip "Mick" Jagger, р. 1943) е британски певец, вокалист на The Rolling Stones

  • Ако искаш да присъстваш постоянно в заглавията на вестниците, трябва да си готов да те замерят нощем с бутилки.
  • Докато лицето ми е на първа страница, не ми пука какво пишат за мен на седемнайста.
  • Лени Кравиц (Lenny Kravitz, р. 1964) е американски рок музикант и продуцент.

    • Всъщност много хора не се вслушват в текста на песните.
    • Бог забранявал да се пее за любов. Това е закостеняло схващане.
    • Не свиря на туба.
    • Идентифицирам се повече с жените, отколкото с мъжете. Предполагам, че имам силна женска страна. I identify with women more than men. I guess I have a strong feminine side.
  • Робърт Антъни Плант (Robert Anthony Plant, р. 1948) е английски рок певец.

    • Звучи странно, но преди концерт винаги гладя. В гримьорната ми постоянно има маса за гладене. Само с ютия в ръка мога да убия напрежението, което ме обзема, преди да изляза на сцената.

Елвис Аарън Пресли (Elvis Aaron Presley, 1935 - 1977) е американски певец и актьор.

  • Когато нещата отидат по дяволите, не отивай с тях.
Денис Ризов е български музикант, бас китарист на група Ахат.
  • Колкото си по-известен, толкова по си нямаш гадже. Не знаеш защо е с теб, на теб ли е вярна, или на мерцедеса ти... В момента в София е нещо страшно - има глутници от млади момичета, готови на всичко да се вкопчат в богат мъж, и мъже, които добре се възползват от тази ситуация, за да си осигурят млада плът. — пред в. "24 часа"; 02.2006

Таря Турунен (Tarja Turunen, p. 1977) е финландска певица, бивша вокалистка на Nightwish.

  • Поп изпълнителите са като продукт, който трябва да се продава. Те правят нещо за много кратко време, след което претендират, че са най-великите в света. Това не е нещо, което заслужава възхищение. They"re like a selling product. They make something in a very short time and then they intend to be the very best in the world. Of course this is nothing I admire.


Ларс Улрих (Lars Ulrich, р. 1963) е датски рок музикант, съосновател и барабанист на американската метъл група Металика.

  • Ние се опитваме да създаваме алтернативи на клишетата. Сексът например не е скучен, но песните за него са.
  • Да се движиш от една крайност до друга без ограничения. Това е най-доброто. Това е, което е всъщност Металика.
  • Да правиш нещата както ги виждаш, да следваш сърцето си и душата си, това е чистата артистична целокупност. Няма значение дали косата е шест или шестдесет сантиметра дълга, дали на очите си имаш грим или не, дали рифовете са в една или друга тоналност, дали усилователите са Маршал или не, всичко това няма значение ако правиш нещо за правилната кауза, което за мен значи да го правиш за себе си!
  • Сформирахме тази група когато бяхме на 18–19 години и не можехме да свирим… Мислехме си просто: «Хайде да се съберем и да направим няколко кавър парчета, да пийнем малко водка…». Година и половина по-късно вече обикаляхме света по турнета, издавахме албуми.
  • Когато Металика се разпадне аз няма да пусна обява, че търся друга банда в която да свиря, а просто ще оставя палките на масата, има още 14 неща, които искам да опитам. Металика е единствената група, в която някога съм бил и единствената, в която искъм да бъда.

Джеймс Хетфийлд
 
   
 
 

Джеймс Алан Хетфийлд (James Alan Hetfield, р. 1963) е американски рок музикант,съосновател, китарист и вокалист на американската група Металика

  • Аз съм женен за Металика.
  • Ние принципно правим музиката си за нас самите. Хората я ценят, което е страхотно, но аз мисля, че те ценят и факта, че я правим за самите нас. Ние я правим както ни харесва, а това как я харесват останалите хора не ни интересува особено.
  • В ранните дни, когато свирихме по клубовете в Лос Анджелис никой не разбираше що за група сме. Всички си казваха: «О, някаква проклета пънк група» и хвърляха столове по нас.
  • Ако трябва да съм честен бих предпочел просто да си стоя на страна и да свиря. Искахме да си намерим фронтмен, но никой не можеше да пее достатъчно добре, така че аз се заех и с това.
  • Хората хвърляха обувки по нас в Сан Франциско и Лос Анджелис. Не знам защо. Нещо като: «Вие, момчета, сте страхотни. Ето ви обувката ми.» Явно доста хора наоколо са останали с по една обувка.
  • Ние не планираме концепции. Не сме написали “Ride the Lightning„ за смъртта, а «Master of Puppets» за манипулацията. Просто така се получи.
  • Исках да вдигам шум, а не да уча теории. — по повод смяната на пианото с китарата
  • Когато Черният албум стана популярен спрях да го слушам.
  • Ужасно е като погледна да виждам хора, които се прегръщат на тази песен. Мамка му, мислех, че това е концерт на Металика! — във връзка с концертно изпълнение на песента „Nothing Else Matters“
  • Ларс излизаше винаги нервен на сцената и свиреше все по-бързо. Нокой не искаше да се излага като му каже, че свири прекалено бързо. Така че просто решихме и ние да започнем да свирим по-бързо.
  • Избрах да живея, не просто да съществувам.
  • Ако не беше музиката в живота ми щеше да бъде по вероятно да съм мъртъв отколкото жив.
  • Всеки път когато отивах да пия бях в търсене на нещо ново. Но всеки път беше едно и също. Събуждах се в някакво легло с някакъв човек, имах махмурлук и концерт вечерта. И истинате е, че той беше един и същ всеки път. Но сега животът е… доста интересен без алкохола.

 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: unknown1
Категория: История
Прочетен: 228951
Постинги: 103
Коментари: 428
Гласове: 588
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930